published
  1. Care este obiectul de activitate al companiei pentru care lucrati?
  2. Care sunt bunurile pe care le produce?
  3. Cui se adreseaza compania?
  4. Ce alte produse similare se gasesc pe piata si cum pot fi comparate aceste produse cu cele ale principalilor competitori?
  5. Care este structura organizatiei?
  6. Cum se prezinta organizatia, care este mesajul pe care doreste sa il transmita despre modul in care activeaza pe piata din Romania?
  7. Presupunand ca ar trebui sa ii prezentati compania unui nou angajat ce i-ati spune despre mediul de lucru, stilul de management, modul de comunicare?
  8. Care sunt valorile companiei? Ce i-ati povesti unui nou angajat despre valorile companiei?
  9. Care sunt principalele probleme cu care se confrunta compania? Dar alte companii ce activeaza in aceasta industrie?
  10. Cum este influentata sau afectata compania de diversi factori externi? (enumerati cauza-efect, numind factorii principali) (exemple de factori: situatia economica sau politica, cadrul legislativ, aparitia unui nou competitor etc)

Raspunsurile detaliate la aceste intrebari sunt un prim pas catre dezvoltarea business awareness-ului pentru ca sunt primele intrebari pe care trebuie sa ni le punem atunci cand cautam sa avem o perspectiva comerciala. Desigur, aceaste raspunsuri sunt un prim pas ce ne ofera o imagine de ansamblu a mediului in care operam.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.