modified

Business awareness este abilitatea de a ne raporta la situatiile pe care le intalnim dintr-o perspectiva comerciala, acordand prioritate factorilor ce pot influenta cursul unei afaceri. Practic acest termen se refera la capacitatea de intelegere a factorilor care influenteaza succesul unei companii fie ca aceasta activeaza in domeniul serviciilor sau productiei, cumpararii, vanzarii sau distributiei de bunuri.

Luand in calucul procesele, relatiile, riscurile si costurile tranzactiilor comerciale se poate evalua nivelul de rentabilitate al unei afaceri. Fie ca este vorba despre top management, angajati sau actionari, clienti, consultanti sau investitori – modul in care toti cei implicati in functionarea unei companii, contribuie la atingerea obiectivelor de business tinand cont de strategia de dezvoltare a acesteia. Practic, business awareness este cumulul informatiilor necesare si modul de abordare a acestora ce ar trebui insusit de catre orice persoana care are interese in activitatea organizatiei.

Angajatii care au o perspectiva comerciala sau business awareness sunt cei care:

  • Contribuie la atingerea obiectivelor comerciale prin identificarea, utilizarea si crearea de oportunitati
  • Au o imagine de ansamblu despre sectorul, industria, piata in care activeaza compania
  • Inteleg dinamica si modul de functionare al organizatiei
  • Cunosc si isi insusesc responsabil cerintele jobului
  • Au notiuni finaciare de baza
  • Identifica, incurajeaza, implementeaza si monitorizeaza ideile si initiativele pentru imbunatatirea proceselor si mediului de lucru
  • Pot interpreta si prezenta date si informatii structurandu-le intr-o forma numerica sau grafica

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.